piątek, 21 czerwca 2013

w górach

 

Udaliśmy się ostatnio na małą wycieczkę.


Alpy jak zawsze zachwycające. Piękne, monumentalne, ogromne. A do tego puste, cudowne jest to, że po drodze w zasadzie nie spotyka się ludzi (a jeśli już, są to pasterze, a nie osobnicy w japonkach z reklamówką i pytaniem "którędy na orlą"). Ponad nami niebo, wokół nas wspaniała przestrzeń.

A dziesięć kilo nas plecach zachwycone wycieczką (najbardziej psami pasterskimi). Myślę, że już załapuje bakcyla...






 Annecy jest uroczym, niewielkim miasteczkiem ze sporym jeziorem, przy granicy ze Szwajcarią. Miły, wakacyjny klimat, trochę lazurowe wybrzeże.







11 komentarzy:

  1. Pola, tam jest przepięknie! też chcę wybierać sobie naleśnika w tym właśnie miejscu:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie tam, cudnie! Powinni tego zabronć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W górach jest wszystko to co kocham:) Byłam w zeszłym roku w tamtych okolicach, BAJKA.

    Zapraszam serdecznie na małe rozdanie:
    http://czmiel.blogspot.com/2013/06/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  4. pzepięknie :D wchodzę na Twojego bloga aby poczuć jakąś część wolności i własnych pragnień- kolejny raz się nie zawiodłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne krajobrazy, taki spokoj i powiew wolnosci...fotografie ciesza oko :) bede zagladac czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @ Ruby Soho, akurat tamten naleśnik nie był jakiś rewelacyjny:P Po najlepsze zapraszam do Lyonu na starówkę obok muzeum miniatur. Albo to parku:)

    W imieniu własnym i Alp bardzo Wam dziękuję za miłe słowa!!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie ;*
    zapraszam do mnie truskaweczkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo odprężające fotki<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Góry są fantastyczne! Ja byłam jedynie w naszych polskich "Taterkach", ale przejśc się Alpami, to marzenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odpowiedź. Czyli Szwajcaria. Wybieram się w Niemczech, ale nie wiem jeszcze gdzie i szukam miejsca godnego polecenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za spędzony u mnie czas i każdy komentarz. Jeśli spodobał Ci się ten post, będzie mi miło jeśli go zalajkujesz / udostępnisz:) Pozdrawiam!